Shop Mobile More Submit  Join Login
comments very much appreciated

I AM NOT GOING TO TOUCH FLASH AGAIN OVER THIS HOLIDAY

finally its DONE!!!! took me about 3-4 days to plan and do and all

by doing this flash i have gone through many phases of emotion, happy, excited, pissed, frustrated

deviantart has problems
flash has problems
it's REALLY frustrating!

okay i'm very noob at flash, im just practicing my animation + lipsyncing (its so hard TT) after i havnt touch flash in a while..
i came out with the idea along with the mixing the popular 'caramelldansen' in hahahah, i juz had to to do it : P

you can see the sloppiness towards the end cuz i wish it to be done ASAP . . .OTL

hope you like it, i know i still have a lot to learn, but now i really should be doing homework!!!!

bye flash = =
Add a Comment:
 
:iconcoconuttydog:
coconuttydog Featured By Owner Mar 21, 2015
Hehe, didn't expect that! X'D
Reply
:iconnotoneko:
NotoNeko Featured By Owner Oct 6, 2014  Hobbyist General Artist
I DID NOT EXPECT THAT xD P.S. Nice thigh gaps, boys :P
Reply
:iconrichabella:
Richabella Featured By Owner Sep 7, 2014  Student Artist
I THINK I'M GONNA DIE NOW, MWUAHAHHAHAHAH XD their voices!
Reply
:iconi-love-tweek:
I-Love-Tweek Featured By Owner Aug 18, 2014  Student General Artist
GODDAMNIT I JUST GOT THAT SONG OUT OF MY HEAD
Reply
:iconzoriah101:
zoriah101 Featured By Owner Jul 29, 2014
oh gawd XD 
Reply
:iconaskamberhearts:
askamberhearts Featured By Owner Jun 17, 2014  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconcreepypastafanfics:
CreepypastaFanfics Featured By Owner May 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Is it weird that Eric scared me? o.o
Reply
:iconhuntingjoy:
huntingjoy Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist General Artist
no, its okay, it terrified me at first...
Reply
:iconsummermartin:
Summermartin Featured By Owner Apr 12, 2014  Student Photographer
:iconyesmemeplz:
Reply
:iconmls0922:
mls0922 Featured By Owner Mar 27, 2014  Professional Artist
OMG!!!!!!! LMFAO LMFAO ROFL!!!!!!Flynn: ... hi! Mother of god Torchic WOW [EXO] Suho and Chen Emoticon 
Reply
:iconclawsthevulpix:
Clawsthevulpix Featured By Owner Mar 26, 2014  Hobbyist Artist
LOL that's all
Reply
:iconmutrio:
Mutrio Featured By Owner Jan 21, 2014
And Sweden's national anthem plays... o_o
Reply
:iconrozthefox:
Rozthefox Featured By Owner Oct 27, 2013
O3o lolololololololololololololol:3
Reply
:icontenno-kun:
TenNo-kun Featured By Owner May 24, 2013
woow...GOOD JOB ! *-* xD
Reply
:iconmoekare2012:
moekare2012 Featured By Owner May 8, 2013
what it the song name?
Reply
:iconpurplewolfart:
PurpleWolfArt Featured By Owner Apr 1, 2013
Dana: *joins the caramelldansen* XD
Reply
:iconask-holli:
ask-holli Featured By Owner Feb 15, 2013
((I totally saw the ending coming up. Not.
Reply
:icontubacakes:
TubaCakes Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Artist
Better then the real thing
Reply
:iconkesha-xd:
KeShA-XD Featured By Owner Sep 3, 2012  Hobbyist Artist
HAHAHAHAHA LOL!!!
Reply
:icongothicsnowflake:
GothicSnowflake Featured By Owner Aug 8, 2012   Digital Artist
XDD
Reply
:iconloveuno11:
loveuno11 Featured By Owner Aug 5, 2012  Student Digital Artist
LOL SO CUTE <3
Reply
:iconkymangurl:
KymanGurl Featured By Owner Jun 19, 2012
...Whoa!!!! ;D
So funny xD Ahaha! <3
Reply
:iconakaretahimitsu:
AkaRetaHimitsu Featured By Owner Apr 27, 2012  Hobbyist General Artist
rofl XD
Reply
:iconseirenknight:
SeirenKnight Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Artist
Caramell Dancen~ *___* yaaay~ rock the House!!
Reply
:iconmay-usagi:
May-Usagi Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist General Artist
LOL XD
Reply
:iconizzymtweekxferblover:
IzzyMTweekxferblover Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist Artist
they shuld have doen this instead of the gay song....lol xxxxxx
Reply
:iconthemasterhama:
TheMasterHama Featured By Owner Jan 16, 2012
Jesus Christ...
Reply
:iconfunnygirl89:
funnygirl89 Featured By Owner Dec 30, 2011
THAT WAS AWESOME!
Reply
:iconkrystall-wolf:
krystall-Wolf Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL so funny!!
Reply
:iconasherlytalent:
asherlytalent Featured By Owner Sep 24, 2011
HAHA so cute♥
Reply
:iconmayumbreon:
mayumbreon Featured By Owner Sep 18, 2011  Hobbyist Artist
lol love it
Reply
:icondveilalice34:
dveilalice34 Featured By Owner Aug 30, 2011
lol
Reply
:iconminakasensei:
Minakasensei Featured By Owner Aug 27, 2011  Hobbyist General Artist
OMAIGAWDI CANTBREATH xD
Reply
:iconflyingprincess:
FlyingPrincess Featured By Owner Aug 11, 2011
I totally wasn't expecting that at all. It was totally funny love it!
Reply
:iconsplover22:
splover22 Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist Writer
can't... stop.... watching....
Reply
:iconsplover22:
splover22 Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist Writer
lolz i just noticed token in the background
Reply
:iconmidnightrose101:
MidnightRose101 Featured By Owner Jul 1, 2011  Hobbyist Artist
i litarelly fell out of my chair laughing xD my arm hurts now P:
Reply
:iconshadowpiratemonkey7:
shadowpiratemonkey7 Featured By Owner Jun 24, 2011  Student Traditional Artist
why couldn't that have happened?! XDD
Reply
:iconsouth-park-luver-98:
South-Park-Luver-98 Featured By Owner May 28, 2011  Hobbyist
DID NOT SEE THAT COMING!!! THAT WAS GREAT!!:XD:
Reply
:iconsouth-park-luver-98:
South-Park-Luver-98 Featured By Owner May 25, 2011  Hobbyist
LMAO!!!:lmao:
I did not see that coming!!
Reply
:iconmelodiclolita:
MelodicLolita Featured By Owner Apr 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
xD That was so funny! I was not expecting the Caramelldansen! xD
Reply
:iconsilverstreambella:
SilverstreamBella Featured By Owner Mar 5, 2011  Student General Artist
Win.
I was just doing a comic of the South Park characters doing Caramelldansen for a contest... and then I wondered.. has this already been done? Probably. And sure enough! This is so epic, though!!
:iconcartmanla: :iconkylelaplz: :iconstanlaplz: :iconkennylaplz:
Great job!
Reply
:iconbubbles897:
bubbles897 Featured By Owner Jan 14, 2011
XD
South Park
XD
Reply
:iconjames-everette:
James-Everette Featured By Owner Jan 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
HOLY HELL THAT WAS SO FUNNY!!!!
Reply
:iconkylexdamien:
KylexDamien Featured By Owner Dec 2, 2010
I actually laughed so hard I cried... I love this so much XDD
Reply
:iconfiolox:
FioLoX Featured By Owner Dec 14, 2010  Student Digital Artist
hahaha im glad you like it!!
thank you for the fav :heart:
Reply
:iconkylexdamien:
KylexDamien Featured By Owner Dec 15, 2010
I lovez it X3
And welcomez, anytime because your work is amazing X33
Reply
:iconpoochie12100:
poochie12100 Featured By Owner Nov 8, 2010  Hobbyist Artist
LOL I LOVE THIS VID !!!!
Reply
:iconfiolox:
FioLoX Featured By Owner Dec 14, 2010  Student Digital Artist
thank you so much for the fav :heart:
Reply
:icon8shortfuse:
8shortfuse Featured By Owner Oct 31, 2010
lol, I was waiting to see how you were gonna animate their dance. the Caramelldansen this threw me of...and then i started busting up laughing. nice job!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 8, 2009
Image Size
975 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,374
Favourites
446 (who?)
Comments
280
Downloads
108
×